زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 96 97
نوشته شده توسط : elaheh
زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 96 97
 
 
 
 
 
معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تشريح جزئيات پذيرش داوطلبان کنکور فني و حرفه اي از آغاز ثبت نام داوطلبان کنکور فني و حرفه‌اي از 17 ارديبهشت ماه 96 خبر داد: ثبت نام داوطلبان اين آزمون به مدت يک هفته ادامه دارد.
داوطلبان کنکور فني و حرفه‌اي با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش کشور مي‌توانند در اين کنکور به صورت اينترنتي ثبت نام کنند.
 زمان برگزاري کنکور فني و حرفه‌اي را 7 مرداد ماه 96 اعلام کرد و درباره ظرفيت‌هاي پذيرش: ظرفيت پذيرش در دوره هاي فني – حرفه اي هنوز نهايي نشده است اما نسبت به سال گذشته تغيير چنداني نخواهد داشت.
 احتمالا 30 هزار نفر در دوره‌هاي روزانه، 15 هزار نفر در دوره‌هاي شبانه آموزشکده‌ها و دانشکده‌هاي فني و حرفه‌اي پذيرش مي‌شوند.
 
 
 
 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

برای تماس با مشاورین ما تنها از تلفن ثابت  و بدون گرفتن کد با شماره 9099071611  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

 
 
 
 
همچنين ظرفيت پذيرش غيرانتفاعي‌ها نيز در سال گذشته 45 هزار نفر بود که امسال نيز همين مقدار است.
 کنکور فني و حرفه‌اي‌ها در 51 رشته کارداني برگزار مي‌شود، دارندگان ديپلم‌هاي کاردانش و فني و حرفه‌اي از شرکت کنندگان در اين آزمون هستند که جهت ورود به مقطع کارداني پيوسته با شرکت در اين کنکور اقدام مي‌کنند.
 
 

زمان برگزاری و توزیع کارت آزمون فنی حرفه ای ها

داوطلبان از تاریخ 3 تا 6 مرداد ماه 96 می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرینت کارت و برگ راهنمای ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام جدید (آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی) سال 1396 در صبح و بعدازظهر روز جمعه 7 مرداد برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 96 97


شرایط عمومی داوطلبان و مقررات وظیفه عمومی

داوطلبان مرد نباید از نظر مقررات وظیفه عمومی منعی نداشته باشند و از نظر شرایط عمومی هم باید هیچ کدام از این موارد را نداشته باشند. الف) نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران که مصادیق آن عبارتند از مبارزه مسلحانه با نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن وابستگی تشکیلاتی به گروهک‌های محارب، پرداخت کمک مالی به گروهک‌های محارب یا هواداری تشکیلاتی از آن گروهک‌ها و یا داشتن عضویت در آنها، تبلیغ ماتریالیسم و ادیان ساختگی است.

 

 

 

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 96 97 با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید .





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای, زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای 96, تاریخ و زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: